Ekonomi

CDK bayi sistemi restorasyonunu 4 Temmuz’a kadar tamamlayacak

CDK Global Inc. 4 Temmuz sabahına kadar tüm otomobil bayisi müşterilerinin Bayi Yönetim Sistemini (DMS) çalışır hale getirmeyi beklediğini duyurdu. Bu gelişme, şirketin araştırmakta olduğu bir siber olay nedeniyle Haziran ayında yaşanan geçici kapanmanın ardından gerçekleşti.

Yazılım sağlayıcısı, bayileri DMS ile hızla tekrar çevrimiçi hale getirmeye odaklanarak aşamalı bir restorasyon sürecindedir. CDK ayrıca müşteri hizmetleri kanallarını eski haline getirdi ve diğer uygulamaları geri yükleme sürecinde.

Geçtiğimiz hafta CDK, iki küçük grubu ve bir büyük halka açık oto perakendeci grubunu DMS’sine başarıyla geri getirdiğini bildirdi. Geçici kesintinin önemli etkileri olmuş ve birçok ABD’li otomobil satıcısını manuel süreçlere geri dönmeye zorlamıştı. DMS, ülke genelinde 15.000’den fazla perakende satış noktası için kritik bir araçtır.

Bu kesinti, bayilerin hayati öneme sahip yazılıma erişim eksikliği ile boğuşması nedeniyle, ABD’de ikinci çeyrek otomobil satışlarının büyümesinde yavaşlama olacağı yönünde sektör tahminlerine yol açtı. Edmunds’un içgörü başkanı Jessica Caldwell konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Bu saldırıların etkisi bayiden bayiye farklılık gösterse de, bu olay otomotiv endüstrisinin toparlanmaya giden uzun yolundaki bir başka hız tümseği.”

Haziran ayındaki siber saldırı Amerika Birleşik Devletleri’ndeki Volkswagen bayilerinin yaklaşık yarısını ve Audi bayilerinin yaklaşık %60’ını etkiledi. CDK’nın DMS’ye tam işlevsellik kazandırma çabaları devam etmekte olup, hedeflenen tamamlanma tarihi Bağımsızlık Günü’nün erken saatleri olarak belirlenmiştir.

Reuters bu makaleye katkıda bulunmuştur.

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort